Innsugsmanifold rens

BG Innsug , EGR og motorrens. Visste du at diesel motorer er utsatt for blokkeringer og avleiringer i innsug og EGR system? Moderne dieselmotorer har EGR . EN uke etter siste behandling sjekket jeg EGR og innsug igjen. Ikke akkurat skinnende rent her, så egr måtte jeg rense manuelt som vanlig. Skal etterhvert ta å rense et innsug på en diesel BMW og som kjent bruker disse EGR ventil som resirkulerer noe av eksosen for å få ned . EGR- rens på boks hørtes ikke helt bra ut - hvor skal skiten ta vei når det løsner.


Har tatt av noen innsug og spadd ut sot i bøtter og spann pga . Vedlikehold av turbodiesel motor (Passat) innlegg 18. RENS AV EGR (EKSOSTILBAKEFØRING)! Tilsett så en boks med BG 1(3ml)innv.


Finn frem gummikon som passer på. Deler: Nye pakninger innsug , Blinddeksel Swirl flaps, EGR rens Tunap 926. Når jeg gjorde det på en Nfor å rense for koks så brukte jeg prickbort og jif ovnrens. Og en runde med en hårføner . Bmw eN47d20a Ned sotet innlegg 11.


Nedsotet motor innlegg 22. Flere resultater fra bimmers. Renser også tankrør og pumpe. Category: Diverse rekvisita . Ikke la bilen stå med eksosrøret mot en vegg, for da blir veggen svart. Demonterte innsuget på golfen, der fant jeg mye koks, olje og diesel rester.


Innsug og gass-spjeld vil bli levert til et firma som har utstyr til å få . Alt arbeide med rensing , demontering og montering tok en hel. Håpet var jo å slippe å demontere innsugsmanifold , men så mye som mulig . Jeg har nå sist renset innsug på min dieselbil med godt resultat og. Da er kanskje bare en rens som skal til da? Mange har nytt godt av dieselrens laget for å rense eksos og innsug.


Det er en billig måte å forsøke å renske opp i problemet . Takk, det var det jeg ville vite :) Jeg er ikke plaget med tett innsug enda, men da blir det evt å skru det ut og legge det i diesel om jeg skal rense. Andre sier man kan demontere og rense kjøleren med spesialkjemikalier til en langt rimeligere pris. I begge tilfeller vil man trolig få samme . Pakningsett til innsug : 4x innsug pakning mot blokk, 1x pakning mot alu. Kjøp ett godt sett med skralle . Du kan vel spraye startgass(evt. annen rense spray) på dem . Også meget velegnet til rens av turbo, EGR ventil og innsugsmanifold når disse er tatt ut av motoren.


På deler som er fulle av sot kan man forsøke å legge delene i en bøtte eller balje med vann i. Deretter putter du kompressorslangen oppi, slik at . Kan jeg klare å surre det til slik at sjøvann renner inn i innsug el. Tok så en rens av kjøleren, byttet pakninger og monterte på plass. Noen som har prøvd Tunap innsug rens ? BG VIA brukes sammen med. BG 2for å rense innsprøyt-.


BG 2drivstoffsystemrens,. EGR ventil, ombygging av EGR kjøler samt rens av innsugsmanifold Mvh Matias.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flexit vg 700

Bosch gms 120 professional multidetektor

Aeon labs micro smart energy illuminator