Feilkodeleser bmw e46

Har koblet den til forskjellige feilkodelesere uten å få ut noe . Viser BMW sine feilkoder, for enklere referanser til verksted eller feilsøking. Ved feil havner bilen på verkste der mekanikeren skal kunne se hva som er galt ved å plugge inn en feilkodeleser. Varsellampe for bremser lyser - uten grunn! Motorlampen lyser på min eog jeg tenkte da jeg skulle benytte. Elektronikkprodukt Bil, tilbakekjøpes ikke!


Feilkodeleser , menyer ( PDF). Det viser seg blant annet at adapteren ikke fungerer på BMW 5-serie, noe originalprodukter skal. Adapteren har også en klar tendens til å miste . B8Automotive Airbag Repair Instrument Reset Tool for BMW Beskrivelse: Modell: B800.


SALOON, COUPE, COMPACT, . Bilen din tipper jeg har feilkodeleser. Jeg lurer fælt på BMW 3serie (enten e, som er svindyre, eller e36), men er litt i tvil. Linka otwierania pokrywy silnika maski środkowa BMW E, 2. Hvis du har OBII må du ha en egen feilkodeleser som du plugger i kontakten inne i bilen.


Blir mest sannsynlig byttet ut med en eMi løpet av året. Carsoft BMW Diagnosegerät OBD i910-II EEEEEEE90.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flexit vg 700

Bosch gms 120 professional multidetektor

Aeon labs micro smart energy illuminator